Bäst att börja

Det känns som om det är bäst att börja skriva nu, innan det blir försent. Jag tänkte att jag kan börja med att berätta lite om vad bloggen ska handla om. Jag har haft bloggar tidigare och då har jag försökt att nischa mig och blogga om en och samma sak. Jag har haft en blogg om böcker, där jag recenserade olika böcker jag läste. En annan blogg handlade om kläder, med dagens outfit och fokus på min shopping.

Båda dom bloggarna var för tråkiga eftersom man inte hade något att skriva om så ofta. Jag hoppas med den här bloggen kunna skriva ofta istället. Så det blir nog en blogg om allt möjligt, fast helt utan dagens outfit. Been there, done that.

Så ni kan se fram emot en blogg fylld av allt mellan himmel och jord och som förhoppningsvis alltid har något nytt på start sidan.

Kommentera

