Poesin då?

Nu undrar ni var poesin har tagit vägen, namnet indikerar ju någon form av poesi. Det roliga är att jag glömde det, och hade tänkt att introducera det som en överraskning – Allt av världens bästa poesi. Allt kanske är att ta i, men det finns så fantastiskt mycket bra dikter på nätet, och jag ska låta er ta del av dom så mycket det bara går. Allt finns inte på nätet, men då går det att köpa diktsamlingen istället. Om man vill. Om man gillar poesi.

Jag skriver faktiskt dikter själv också, men dom är jag inte redo att dela med mig av. Dom håller jag för mig själv än så länge. Vad jag mer ska skriva om på bloggen läser ni på den här sidan, men det kommer nog bli mycket poesi när jag väl kommer igång. Jag har massor att välja mellan, men jag tänker inte nämna ett enda namn ännu. Allt har sin tid, men det är inte de stora diktarna ni kommer att läsa. Sånt finns överallt. Jag hoppas kunna bjuda på lite oväntad poesi. Å andra sidan kanske jag överskattar mig själv, kanske har jag inget nytt att komma med.

Kommentera

